Om nytårsfortsætter…

Lige om lidt er det 2011. Der er i grunden ikke noget specielt poetisk over det tal, men derfor kan 2011 jo godt gå hen og blive et helt fantastisk år. Jeg har lidt i sinde at gøre 2011 til et skønt år.

Og så er der jo det med nytårsfortsætterne… er det nu, man skal sparke sig selv bagi? Og kommer der i det hele taget noget ud af det, andet end dårlig samvittighed? Eller bør man i grunden gøre det løbende?

For mig virker det i den grad motiverende at sætte sig et mål, jo. Mål behøver ikke nødvendigvis at blive sat nytårsaften, selvom det i den grad er en aften, der giver anledning til reflektion – bagudrettet og fremadrettet.

Men mål kan sættes når som helst, man er klar til det. Jeg tror, at det handler om sætte sig et realistisk mål, som samtidig er et målbart mål. Jeg satte mig et mål den 2. april i år. Målet er at løbe marathon den 22. maj 2011. Og jeg glæder mig til at kunne sætte ‘tjek’ og ‘mission accomplished’, når jeg runder de 42,2 km til næste år.

2010 har været berigende, overraskende, kaotisk og magisk – og sådan må det gerne fortsætte fremover… ikke noget lige-ud-af-landevejen til mig, tak. Det ‘gamle’ år har været fyldt med skønne oplevelser – ikke mindst i samvær med dejlige venner og familie. Det har været fuld af ballet, islandske heste, løb, løb og atter løb… og af kager, masser af kager, af smukke gamle ting og sager, af kunst og af musik, men også af udfordringer – jobmæssigt og økonomisk, og lur mig, om ikke der også venter udfordringer i det kommende år.

Men jeg siger: 2011 kom an og overrask mig – bring mig kaos – på den positive måde forstås ;-), berig mig og udfordr mig – jeg er klar!

Og så lige til sidst en supermotiverende video, som jeg har fra en god ven… ved ikke, hvem der har lavet den, men thumps up for den, der har.

Jeg håber, at du vil følge med på min blog også i 2011.

Godt nytår og stay tuned.

Kærligst, Stine

Dette indlæg blev udgivet i Løb og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar